شنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۴

پيشينه ومباني نظري تحقيق رضايت مشتري پيشينه ومباني نظري تحقيق رضايت مشتري دسته بندي علوم انساني فرمت فايل docx حجم فايل 133 كيلو بايت تعداد صفحات فايل 49 پيشينه ومباني نظري تحقيق رضايت مشتري •همرا با منبع نويسي درون متني به شيوه APA جهت استفاده فصل دو پايان نامه •توضيحات نظري كامل در مورد متغير •پيشينه داخلي و خارجي در مورد متغير مربوطه و متغيرهاي مشابه •رفرنس نويسي و پاورقي دقيق و مناسب •منبع : دارد (به شيوه APA) •نوع فايل: WORD و قابل ويرايش با فرمت doc —————————————————————————— قسمتي از مباني نظري متغير: امروزه شاهد تجارب متفاوتي از راه خدمات در زندگي روزمره هستيم. از شاخص هاي سنجش ميزان برتري سازمان ها نسبت به هم، كاركنان شاغل در آن سازمان ها است كه ميزان وفاداري و تعهد آن ها باعث مي شود وظايف محوله را با كيفيت بالاتري به انجام رسانند. اين امر موجب افزايش عملكرد، بهره وري و اثربخشي سازمان مي شود. برعكس،افراد بي تفاوت يا بي مسئوليت در برابر اعمال محوله سازمان اين رفتار را به همكاران منتقل مي كنند و باعث كاهش عملكرد افراد و تنزل سازمان از نظر كمي و كيفي مي شوند. در دهه 1990 رضايت مشتريان، تاثير قابل توجهي بر تفكر مديريتي داشت. در حقيقت تشخيص درك، رويارويي و پيش بيني نيازهاي مشتري منابع مهم بقاومزيت رقابتي براي يك شركتي هستند كه اثر قاطع بر مجموعه اولويتها و فعاليتهاي شركت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهين و ابوالحسني به نقل از شفيعي،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(كندامپيولي و منگيوس[1]،2004،ص178). 2-1) رضايت مشتري بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي

پروژه و تحقيق

پيشينه ومباني نظري تحقيق رضايت مشتري پيشينه ومباني نظري تحقيق رضايت مشتري دسته بندي علوم انساني فرمت فايل docx حجم فايل 133 كيلو بايت تعداد صفحات فايل 49 پيشينه ومباني نظري تحقيق رضايت مشتري •همرا با منبع نويسي درون متني به شيوه APA جهت استفاده فصل دو پايان نامه •توضيحات نظري كامل در مورد متغير •پيشينه داخلي و خارجي در مورد متغير مربوطه و متغيرهاي مشابه •رفرنس نويسي و پاورقي دقيق و مناسب •منبع : دارد (به شيوه APA) •نوع فايل: WORD و قابل ويرايش با فرمت doc —————————————————————————— قسمتي از مباني نظري متغير: امروزه شاهد تجارب متفاوتي از راه خدمات در زندگي روزمره هستيم. از شاخص هاي سنجش ميزان برتري سازمان ها نسبت به هم، كاركنان شاغل در آن سازمان ها است كه ميزان وفاداري و تعهد آن ها باعث مي شود وظايف محوله را با كيفيت بالاتري به انجام رسانند. اين امر موجب افزايش عملكرد، بهره وري و اثربخشي سازمان مي شود. برعكس،افراد بي تفاوت يا بي مسئوليت در برابر اعمال محوله سازمان اين رفتار را به همكاران منتقل مي كنند و باعث كاهش عملكرد افراد و تنزل سازمان از نظر كمي و كيفي مي شوند. در دهه 1990 رضايت مشتريان، تاثير قابل توجهي بر تفكر مديريتي داشت. در حقيقت تشخيص درك، رويارويي و پيش بيني نيازهاي مشتري منابع مهم بقاومزيت رقابتي براي يك شركتي هستند كه اثر قاطع بر مجموعه اولويتها و فعاليتهاي شركت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهين و ابوالحسني به نقل از شفيعي،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(كندامپيولي و منگيوس[1]،2004،ص178). 2-1) رضايت مشتري بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي

۸ بازديد

mmmmmmmmmmmmmmmmm

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.