شنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۴

ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك تعليق فعال مدل سيستم هيدروليك معادله واحد كنترلLQg شبيه سازي دسته بندي پژوهش فرمت فايل doc حجم فايل 1113 كيلو بايت تعداد صفحات فايل 12 ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك - 2013 Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With Parameters of Hydraulic System - 2013 IEEE چكيده : عيب تعليق فعال با دقت پايين باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتي به وجود آمده و همچنين تجزيه و تحليل داده هاي تعليق وجود دارد . از جمله پارامتر هاي سيستم تعليق از طريق ساخت مدل تعليق فعال در سيستم هيدروليك است . ضريب ماتريس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعليق و جابجايي تاير از طريق تجزيه و تحليل كنترل LQg و تعليق استراتژي كنترل LQg آورده شده است . نتيجه گيري اين است كه تعليق فعال كنترل بيشتري بر ثبات و راحتي نسبت به تعليق فعال داشته و PID شبيه سازي شده و تعليق فعال و غير فعال PID شبيه سازي شده و تعليق فعال و غير فعال PID با هم مقايسه شده اند . عملكرد خروجي نيروي كنترل LQg بهتر از كنترل PID بوده است كه مي تواند از نيروي دريافت كننده سيگنال باشد. كلمات كليدي : تعليق فعال , مدل سيستم هيدروليك , معادله واحد , كنترلLQg , شبيه سازي 1 – مقدمه : تعليق فعال بين فضاي بدون فنر و معلق سازي براساس تعليق منفعل مي باشد . تعليق واقعي خودرو مي تواند از طريق اندازه گيري سيگنال سنسور شتاب و سنسور جابجايي به دست آيد . خروجي محرك با تعيين استراتژي و كنترل آن مي تواند اطميناني از عملكرد فرمان , ترمز و شتاب را به وجود بياورد . بيشترين پژوهش ها رابط بين نيرو محركه و جابجايي محركه را در نظر نگرفته اند . مدل بدون سيستم هيدروليك دقتي ندارد . نقص ناشي از اين رو نتايج عملي متفاوتي را در كنترل نشان مي دهد . در نهايت شبيه سازي عملي كاهش را نشان مي دهد . هسته تعليق فعال استراتژي كنترل است . در حاليكه تحقيقات كشور ها هنوز در مرحله بهينه سازي استراتژي كنترل و پژوهش هاي تئوري است . حالت كنترل اصلي در تعليق فعال نتيجه كنترل PID و كنترل فازي و كنترل شبكه عصبي و كنترل هوك مي باشد . فيزيكي در شكل 1 نشان داده شده است . الف – مدل ورودي جاده مدل ورودي جاده در تعليق بسيار مهم است . جاده در اين مقاله به صورت طبيعي براساس مدل زير شرح داده شده است . معادله1 كه در آن X و مشتق X براي سرعت و جابجايي در جاده بوده و F0 وg0 وω(t) محدوده فركانس پايين و ضريب زبري جاده و وضعيت جاده به طور جداگانه است .

پروژه و تحقيق

ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك تعليق فعال مدل سيستم هيدروليك معادله واحد كنترلLQg شبيه سازي دسته بندي پژوهش فرمت فايل doc حجم فايل 1113 كيلو بايت تعداد صفحات فايل 12 ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك - 2013 Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With Parameters of Hydraulic System - 2013 IEEE چكيده : عيب تعليق فعال با دقت پايين باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتي به وجود آمده و همچنين تجزيه و تحليل داده هاي تعليق وجود دارد . از جمله پارامتر هاي سيستم تعليق از طريق ساخت مدل تعليق فعال در سيستم هيدروليك است . ضريب ماتريس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعليق و جابجايي تاير از طريق تجزيه و تحليل كنترل LQg و تعليق استراتژي كنترل LQg آورده شده است . نتيجه گيري اين است كه تعليق فعال كنترل بيشتري بر ثبات و راحتي نسبت به تعليق فعال داشته و PID شبيه سازي شده و تعليق فعال و غير فعال PID شبيه سازي شده و تعليق فعال و غير فعال PID با هم مقايسه شده اند . عملكرد خروجي نيروي كنترل LQg بهتر از كنترل PID بوده است كه مي تواند از نيروي دريافت كننده سيگنال باشد. كلمات كليدي : تعليق فعال , مدل سيستم هيدروليك , معادله واحد , كنترلLQg , شبيه سازي 1 – مقدمه : تعليق فعال بين فضاي بدون فنر و معلق سازي براساس تعليق منفعل مي باشد . تعليق واقعي خودرو مي تواند از طريق اندازه گيري سيگنال سنسور شتاب و سنسور جابجايي به دست آيد . خروجي محرك با تعيين استراتژي و كنترل آن مي تواند اطميناني از عملكرد فرمان , ترمز و شتاب را به وجود بياورد . بيشترين پژوهش ها رابط بين نيرو محركه و جابجايي محركه را در نظر نگرفته اند . مدل بدون سيستم هيدروليك دقتي ندارد . نقص ناشي از اين رو نتايج عملي متفاوتي را در كنترل نشان مي دهد . در نهايت شبيه سازي عملي كاهش را نشان مي دهد . هسته تعليق فعال استراتژي كنترل است . در حاليكه تحقيقات كشور ها هنوز در مرحله بهينه سازي استراتژي كنترل و پژوهش هاي تئوري است . حالت كنترل اصلي در تعليق فعال نتيجه كنترل PID و كنترل فازي و كنترل شبكه عصبي و كنترل هوك مي باشد . فيزيكي در شكل 1 نشان داده شده است . الف – مدل ورودي جاده مدل ورودي جاده در تعليق بسيار مهم است . جاده در اين مقاله به صورت طبيعي براساس مدل زير شرح داده شده است . معادله1 كه در آن X و مشتق X براي سرعت و جابجايي در جاده بوده و F0 وg0 وω(t) محدوده فركانس پايين و ضريب زبري جاده و وضعيت جاده به طور جداگانه است .

۹ بازديد
ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك

ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك تعليق فعال مدل سيستم هيدروليك معادله واحد كنترلLQg شبيه سازي

دانلود ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك

ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك تعليق فعال  مدل سيستم هيدروليك  معادله واحد  كنترلLQg  شبيه سازي
دسته بندي پژوهش
فرمت فايل doc
حجم فايل 1113 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 12

ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك

تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك - 2013

Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With  Parameters of Hydraulic System - 2013 IEEE

چكيده :
عيب تعليق فعال با دقت پايين باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتي به وجود آمده و همچنين تجزيه و تحليل داده هاي تعليق وجود دارد . از جمله پارامتر هاي سيستم تعليق از طريق ساخت مدل تعليق فعال در سيستم هيدروليك است . ضريب ماتريس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعليق و جابجايي تاير از طريق تجزيه و تحليل كنترل LQg و تعليق استراتژي كنترل LQg آورده شده است . نتيجه گيري اين است كه تعليق فعال كنترل بيشتري بر ثبات و راحتي نسبت به تعليق فعال داشته و PID شبيه سازي شده و تعليق فعال و غير فعال PID شبيه سازي شده و تعليق فعال و غير فعال PID با هم مقايسه شده اند . عملكرد خروجي نيروي كنترل LQg بهتر از كنترل PID بوده است كه مي تواند از نيروي دريافت كننده سيگنال باشد.
 كلمات كليدي : تعليق فعال , مدل سيستم هيدروليك , معادله واحد , كنترلLQg , شبيه سازي 
1 – مقدمه :
تعليق فعال بين فضاي بدون فنر و معلق سازي براساس تعليق منفعل مي باشد . تعليق واقعي خودرو مي تواند از طريق اندازه گيري سيگنال سنسور شتاب و سنسور جابجايي به دست آيد . خروجي محرك با تعيين استراتژي و كنترل آن مي تواند اطميناني از عملكرد فرمان , ترمز و شتاب را به وجود بياورد . بيشترين پژوهش ها رابط بين نيرو محركه و جابجايي محركه را در نظر نگرفته اند . مدل بدون سيستم هيدروليك دقتي ندارد . نقص ناشي از اين رو نتايج عملي متفاوتي را در كنترل نشان مي دهد . در نهايت شبيه سازي عملي كاهش را نشان مي دهد . هسته تعليق فعال استراتژي كنترل است . در حاليكه تحقيقات كشور ها هنوز در مرحله بهينه سازي استراتژي كنترل و پژوهش هاي تئوري است . حالت كنترل اصلي در تعليق فعال نتيجه كنترل PID و كنترل فازي و كنترل شبكه عصبي و كنترل هوك مي باشد .

فيزيكي در شكل 1 نشان داده شده است . 
الف – مدل ورودي جاده
مدل ورودي جاده در تعليق بسيار مهم است . جاده در اين مقاله به صورت طبيعي براساس مدل زير شرح داده شده است .

معادله1
كه در آن X و مشتق X براي سرعت و جابجايي در جاده بوده و F0 وg0 وω(t) محدوده فركانس پايين و ضريب زبري جاده و وضعيت جاده به طور جداگانه است .

دانلود ترجمه مقاله تحقيقات در استراتژي سيستم كنترل تعليق فعال براساس مدل با پارامتر هاي سيستم هيدروليك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.